Thursday, April 5, 2012

Tid til å stå sterk

Tid til å stå sterk


Hvorfor er som ingen forstår?
Personen som jeg er
For hvem jeg er og hva jeg
Hvorfor er det ingen bryr seg?
Hvordan jeg føler
Hvis jeg er glad eller trist
Føles det som om jeg ikke finnes
Det føles jeg ingen er
Føles det som om jeg ikke hører hjemme
Mange ganger er jeg alene
Mange ganger er jeg skadet
Mange ganger faller jeg
Men bryr seg ingen
Det er på tide å vise verden
Personen som jeg er
Det er på tide å vise dem alle
At jeg ikke ingen er
Det er på tide å vise
Jeg er noen
Jeg finnes
At jeg hører
Det er på tide å stå sterk
Fra nå av
Jeg vil aldri være alene
Jeg skal aldri bli skadd
Jeg vil aldri falle
Fra nå av
Jeg vil ikke miste
Jeg vil ikke gråte
Jeg vil vise dem alle
Helt til de forstår
Før noen bryr seg
Jeg vil vise dem alle
Jeg vil stå sterk

No comments:

Post a Comment