Thursday, August 23, 2012

Nåværende futuristiske visjoner

Jeg ser overalt etter noe jeg ikke kan finne...
verbalt engasjere yo ører stimulere yo tankene...


Jeg bor i den rikeste plassen i verden...
i krig gainst selv... over rikdom...
sin grådighet i stedet for feed...
mindre heldige knapt du har ferdighetene til å lese...


de miseducate med diabolical effektivitet...
ta penger fra skoler til å bygge penitentiaries...
Ingen midler til utdanning... utenlands perpetrating...
atrocities mot det innfødte...


Jeg antar sin bare business som det har alltid vært...
mine spørsmål is...are vi lytter? historie?
som det konsekvent gjentas syk uttrykk...
fortider feil bo vi gjør...


Vi går og holde nesen der det ikke hører hjemme...
i dag sin Irak... før var Vietnam...
Jeg vet yall som yo tommy ikke si det der...
du vet at regjeringen ikke spille det der...


men jeg er en emcee ha gratis...
PATRIOT ACT betyr aldri uenige.!
lese mellom linjene i rhymes...
Åpne øynene til løgn...
akt ordet i klokt...
aldri kompromiss...


u bedre Lær yo rettigheter...
Hva er blitt gjort i den mørke bout å komme til lys...
Hvis jeg var u ville jeg leve ved tro og ikke skue...
alt u se... er ingenting mer enn bilder...
konstant konkurranse å etterfylle energi...


Jeg oppnå synergi lyrisk... profetisk verbalt...
med metaforer og hyperbole... øverstkommanderende ydmykhet...
og millioner av mennesker som er feelin meg...
Ingen killin meg før min tid...


ble født for å reformere jorden gjennom vers og rim...
underholde å utdanne og deretter styrke...
mobilisere folk til å kjempe for frihet som er vår...
uansett at is...put gode ting i våre barn...
endre måten vi lever... fokus på positivt...


Hvis det ikke er for mye å spørre...
Det er som å få en lønnsslipp som er for mye å kontanter...
SAM er ikke min onkel... Kvidre hvordan han gjør...
han får betalt av vårt arbeid før vi gjør...


Vi kan ikke pågår...
på grunn av Kongressen...
vi alle Bass Ackwards mer ender opp med mindre...


u kan lese veggen alle utflytende med blodig hemmeligheter...
varme seekin av masseødeleggelsesvåpen vi busting...
Hvorfor vi så godtroende? Hvorfor vi stole så?...
Det er grand delusions av masse distraksjoner...
Det er for mange spørsmål, og ingen som ber....
fordi de allerede vet... "FA Vis".. men ikke Vis...
eller bryr seg om "DA HETTE"... der vi si "ITS ALL god"...
bare en spilt finne tale som ikke har noen cent...
som er mye mer enn hva arbeidsledige gjør...
så de DEBATT... på ÅSENE i hovedstaden BYDELER store LANDOMRÅDER...
om falske planer for å ta mans en annen land for å gjøre grands...
eller skal jeg si mills når jeg virkelig mener regninger...
hemmelige håndtrykk og illegale avtaler... i rom fylt...
med den kompakte skyene fra de fineste importerte ulovlig Cubans... misappropriations heller fornærmende...
deretter gå på Larry King og prøve å forvirre det...


Jeg finner det morsomt...
at de selv saker på alle...
for hva stiger til toppen er skjebnebestemt til å falle...
u kunne referere til som som universelle lov...


kanskje kanskje u har hørt om det før jeg komme bort fra emnet...
og manifest verbale ord profetisk...
digital informasjon databaser inbedded...
under huden i sjetonger kalt mikro...
de begynner ved å tilby den til din beste venn-fido...


du vet liksom, jeg vet... der u gå med flyten...
Mad heten der... de gnash tenner det...
men ikke vær redd... hele greia allerede vunnet...
under alle skyer er det fortsatt solen...

No comments:

Post a Comment