Tuesday, May 8, 2012

En melding fra meg til deg

Hva noensinne skjedde til dager
Når du har prøvd å gjøre meg smile, alltid
Hva noensinne skjedde for the times
Når din praises var pen som Klokkemusikk


Hvorfor har de gått bort?
Hvorfor ikke din kjærlighet bo?
Jeg bli kjedelig?
Eller kanskje irriterende?


Jeg spør fordi jeg lurer på
Og fordi det er du jeg mangler


Jeg pleide å elske alle oppmerksomhet
Men nå, alle du gir meg er spenning
Fordi jeg virkelig, virkelig savner deg
Og alt du bruker til å gjøre


Jeg beklager hvis jeg var insensitive
Jeg gjetter, det er derfor din kjærlighet forsvunnet
Hvis det er din viktigste grunnen
Jo mer beklager jeg


du vet. Jeg virkelig ønsker ikke å tape du
Fordi du er så søt og du er så snill
Noe annet menneske har vært sånn til meg
Bare du, og du vet at du gjorde meg lykkelig


Jeg er også beklager hvis jeg ikke var takknemlig
Jeg burde vært, jeg er slik en dåre
Men virkelig, jeg var, og det er sannheten
Jeg kunne ikke vise deg
Fordi jeg var sjenert og fylt med stolthet


Alle jeg prøver å si
Er jeg savner deg i everyway
Og at jeg er lei meg
For alle jeg har gjort for deg

No comments:

Post a Comment