Tuesday, May 15, 2012

Fremmed på jorden

Jeg fant det svært interessant liv
Hvordan fantastisk, glede, det kan gi
Men hvordan er et liv uten en ting?
Starter nå, skinne til eveything


Livet er så fengslende
Hvis du våkner opp tidlig på morgenen
Og funnet deg selv utenfor spiller
Læring, nyter og slapper


Oh, hvordan er avgjørende livet
Disse oppurtunities, bare ikke gå glipp av
Leve livet ditt mer enn dine forventninger
Fordi livet vil bare gå bort, en ekspedisjon


Hvis du ønsker å oppfinne noe
Gå deretter oppfinne noe
Hvis du ønsker å bli populær
Vis! Få ut av din kjelleren


Hva er livet av det?
For de som opplever dem, virkelig vet
Men hva med disse fremmede på jorden?
Hvordan er livet skal vise?


Med min egen intellekt og forståelse
Livet er bare en ren
Du plante ris, mais eller frukt-bærende trær
Du kan plante det alt du behage


Hva du ønsker er det du får
Men Tenk på konsekvensene fremover
Livet er alt om hva du vil du at livet ditt skal
Så lever det gratis og bruke tid klokt


Meg? Jeg vil bare skrive over på nytt
Å være en poet en dag i historien
eller min drøm å være en vokalist på mine band
Ja en dag det er, og det vil være en dag
Drømmer om en fremmed
Drømmer om en fremmed.

No comments:

Post a Comment