Wednesday, May 16, 2012

En siste del av lykke

Den blå himmelen i dekket
Slått til svart ved midnatt
Turgåing langs en veikant
Med mine venner akkompagnement


Bruk glade ansikter
Som smiler til hver glances
Dette er tiden vi ville virkelig savner
Min ett stykke lykke


Frihet til å gå
Alas! Jeg er gratis
Frihet til å snakke
Jeg trodde aldri jeg kunne være


Sjansene for at komme, og vil ikke noen gang komme tilbake
Å bruke den klokt som med hvordan som bruker det nå
Glad for å være med mine venner som jeg ikke kan se noe mer
Dette ville være min én siste del av lykke


Jeg er mester uten medaljer
Jeg er mester uten trofeer
Jeg er mester uten Plaketter
Jeg er mester i min én siste del av lykke


En stund siden tårer falt ned bakken
Å lage en lyd som jeg bare kunne høre
Lyden av våre smiler og laughters
Lyden som jeg vil alltid huske!

No comments:

Post a Comment