Thursday, May 24, 2012

Tilfeller av ubrukte Bibles

En venn av meg ringte meg her om dagen
Han sa kommer opp til South Carolina helt
Jeg har tilfeller av ubrukte Bibles fortsatt i boksen
Jeg vil gi dem til du sa min venn Mike Cox


Jeg kjørte I-95 til den andre siden av Marion Lake
Jeg tenkte ubrukte Bibles for godhet sake
Jeg skal ta de bibler og passere dem rundt
De må brukes og ikke i boksene bundet


Jeg hadde en stor besøk med Mike og hans sønn
De var renoveringen en motell og ha det gøy
Motel bygningen hadde vært ubesatt en stund
Den gamle møbler og fixings gjort ganske en haug


Jonathan Johnson kjøpte trist ser stedet
Han sa jeg vil endre den og gi den et nytt ansikt
De gamle rom vil snart være hyggelig boligkvarter
Eies av beboerne og ikke leide ved boarders


Jeg lastet tilfeller av bibler og bort jeg kjørte
Brakte dem hjem til min pecan grove
Jeg deretter spurte Herren som å gi dem til
Jeg ga noen til innsatte i den lokale fengsel


Nå samler disse Bibles ikke støv
Folk leser om Gud, i hvem jeg stoler
Ordet er bundet for altfor lang
Det var godt å høre Brother Mike synge en sang


Copyright 2005 Irvin L. Rozier, forfatter av min spasertur med Herren, www.selahbooks.com, ISBN koden 1589301137

No comments:

Post a Comment