Thursday, May 17, 2012

Jeg elsker deg og vil gi deg

Når våren vekker de sovende trærne og unfurls blader.
Når blomster blomst, og meadows grønn og frisk luften gir.
Når solen stråler er på the woodlands hvor kul gjøre vind blåser,
Og det er klart dugg på blossom drops og SAPer er på boughs;
Når lampen regnskogen ponders og bekker som er klare,
Jeg elsker deg, og vil gi deg og sverger min kjærlighet er rettferdig.


Når Sommer varmes over våre landområder, og feltene er alle gull.
Og fugler skal fly deretter småfe i himmelen; Det er glede brette;
Når vin på vingårder untwine og lukter for vin å gjort;
Når gress være brown og druer skal tørke i frukthage de lagt;
Når frukt svu til de ripens og harvest vilje skje,
Jeg elsker deg og vil deg og vil ikke være borte.


Når det gjelder vinter, snø fjellet caps vil bli fylt med;
Når bris av vinden så fryse og kalde og den bitre det blåser;
Når blader skal er fall og boughs ødelagt av vinters blad;
Når sorg gjelder på daler og dager dessverre vasse.
Når sang og musikken silenced i starless natt,
Jeg elsker deg, og vil gi deg for min kjærlighet gir lys.


Jeg skal hvile over hennes kjærlighet for'ver til endring av været.
Jeg elsker deg og vil deg til verden over.

No comments:

Post a Comment