Friday, February 24, 2012

Dagen du sa farvel

Im forberedt ikke for bor alene
Selv om jeg er bra fortsatt er jeg trist
Vite at du vil være ute av syne min
Og jeg vil savnet din tilstedeværelse
Det øyeblikk vi sammen
Det øyeblikk vi har delt
Ja, jeg tror jeg ikke kunne akseptere at
Følelsen av tristhet er innenfor meg
Etter å ha lært nyheter
Etter å ha hørt dine ord av farvel...


Tenker på deg er en fryktelig feil
Som ønsker å være med deg gjøre det verste
Jeg antar jeg ikke er den samme lenger
Mange endringer skje med meg
Å vite du er ikke lenger her
Den som gjør meg lo
Og grunnen til hvorfor jeg bor
Fortell meg hva skje med oss
Hvorfor må jeg denne følelsen?
Jeg vil ikke lenger bor?


Min kjærlighet for deg allerede bygge et sterkt grunnlag
At et sted, en eller annen måte vi skal sammen
Men du bevise meg feil...virkelig galt
Øyeblikket du uttale ordene av farvel
Du dreper nesten meg
Jeg ble virkelig skuffet
Jeg trodde dette ville virkelig siste
Men det virker nå det er en mareritt hver gang jeg husker
Selv om du fortelle meg du elske meg før... det gjør vondt meg
Forårsake nå partways har kommet til oss... Jeg måtte akseptere


Min kjærlighet for deg har lært meg alt
At jeg har til å elske meg selv før noe annet
Jeg har en veldig sterk følelser som for nå gjør vondt meg
Men nå jeg lære å godta
At selv om jeg elsker deg
Alt har forandret... Ja, alt
Ikke bekymre deg jeg vil være i orden en dag
Noe vil jeg finne vei til riktig
Selv om det ikke er du lenger
Jeg vil takke Gud hvis han vil elske meg mer...

No comments:

Post a Comment