Wednesday, February 15, 2012

Takk og beklager I�m

Jeg er veldig lei for å behandle deg på denne måten
Jeg beklager hvis jeg ser ut til å skyve du bort
Jeg vet du liker meg, og Ja jeg vil du skal bo
Sannheten er, jeg tenker på deg hver dag


Jeg la merke til at du har stoppet å være slem for meg
Jeg la merke til at du alltid prøve å hurrarop meg
Jeg vil du skal vite at jeg liker hva du gjør
Jeg vil du skal vite at jeg setter pris på alt


Jeg har lært å elske du fordi av alt du gjør
Noen ganger får jeg forvirret, hvis du liker meg
Men da du kom, og Vis meg at du gjør
Jeg vil gjerne takke deg for å vise meg ekte kjærlighet


Du er ikke en perfekt person, og du er ingen prins
Men det spiller ingen rolle; Jeg liker du akkurat det samme
Nå som du vet, håper jeg du forstår
Jeg håper du ikke stopper uttrykke deg

No comments:

Post a Comment