Friday, February 17, 2012

Et minne fra hennes Lonesome fortid

Jeg skulle ønske å gå en vei, endeløse
Med deg ved siden av meg
Min hånd, til kjenne varmen av deg
Hvis du vil flytte fremover,
Etterlater en sti av roser
Med hvert trinn


Jeg vil se på disse øyne,
å forstå betydningen av du
Å unfathom deg, enda en gang
Drukne meg en gang til med de myke browns
Brenne meg,
og la meg bli fortært
Hvis bare for å være med deg...


Jeg drømmer om dager
Vandre hånd i hånd med deg
Deling latter & sorg
Å gråte for deg,
Å gråte med deg


Jeg drømmer om å sitte ved siden av du
for andre gang
Lytter til deg som synger til meg,
Under stjernene og sprø månen


Jeg drømmer....
For å være under regnet
Med deg
For om coldness of været
kan være unbearable,
varmen av din berøring
kan lett kantre alle isen


Jeg drømmer
og
Jeg vente.


Likevel, jeg er her
Som som jeg kan være et spøkelse, eller lover
Men jeg er nå
Venter for en annen glimt av deg
En annen omfavnelse,
og én kyss


Men som jeg alltid si,
Verden kan være mot meg
Eller du...
Jeg skal aldri stoppe
Om jeg være fortjener front row sete til livet ditt,
Om jeg være confidante,
Eller din mest trofaste skygge
Jeg vil fortsatt være vikelighetskontroll på de ustoppelige med deg.


Jeg skal alltid elsker deg, min kjærlighet.
Jeg skriver i desperasjon og dype longingness for deg
For om menn endre, min kjærlighet er fortsatt
Det er ikke tids fool, som en stor poet sa en gang
Jeg elsker deg for kjærligheten skyld
Og ikke for grunns dårskap


Det er ingen løgn stede
med disse ting som jeg tilbud
Du klippe meg,
med hvert eneste ord i nederlag
Hvorfor er det slik frykt?
Hvorfor er det grunn, aldri til å tro?


jeg er her.
Gi meg en sjanse
Av en annen begynnelsen
Det er mye å tilby deg!
Jeg har mye å tilby deg...
Jeg er mer enn du tror jeg er..
Jeg er så mye bedre enn dette..


Ta min hånd, kjære
og komme unna med meg
Ta en sjanse, elskling
og komme unna med meg



Men jeg kan ringe deg med enda større sannheten...
ta min hånd, og min kjærlighet.
og komme unna med meg
og ill opphøre aldri elsker du

No comments:

Post a Comment