Saturday, June 23, 2012

I�m All Over deg og I�ll komme aldri Over du

Jeg er ikke så glad
Fordi den andre dagen
En venn av meg fortalte meg
At du fortsatt elsker henne


Jeg følte meg som en tosk
Denne gangen jeg trodde
At du har fått over henne
Men jeg var så galt


Det gjorde meg så trist
Fordi jeg fant ut
At du har bedt henne før
Hvis du kan være hennes mann


Jeg er veldig misfornøyd
På hvordan min skjebne
Kan vise seg å være
Hvorfor meg! Oh hvorfor meg!


Så mye som jeg vet
Jeg har gjort ingenting
Til fortjener alt dette
Jeg skal sammenbrudd


jeg er så glad i deg
Jeg kan ikke bære å se
Fremtiden meg
Som kan være uten at du


Det er så truende
For lite gamle meg
Å være langt fra der du er
Mitt liv ville bli bare


Alt dette gjør vondt meg så mye
Jeg ønsker ikke å tape
Alt som har jeg igjen
Meg sunn fornuft


Jeg anmode du min kjærlighet
Ikke la meg være
En gal enstøing
Som jeg ville være uten du

No comments:

Post a Comment