Monday, June 11, 2012

The Mystery av bønn

Loven av bønn er omgitt med mye mystikk
Bønn til Gud kan endre kurs i historie
Menn begynte å ringe på Gud mange år siden
Dette er registrert i Genesis fire og 26 du vet


Jeg vet ikke med bønn til Gud var først
Kanskje var det for vann å slukke en mektig tørst
Men jeg takker Herren at dette banet vei
Så mange andre som fulgt kan til Gud be


Saints' bønner er full av du lukt som er lagret i golden ampuller
Noen er de jeg ba under min problemer og forsøk
Angels legge røkelse til disse av helliges bønner
De presenteres til Gud som aldri slumbers eller faints


Til tider jeg har bedt og Herren svarte med en gang
Til tider jeg har bedt og svaret kom aldri min vei
Men jeg vil bønn til Gud som hersker på høy
Svaret vil komme i dag, i morgen eller bye og bye


Copyright 2005 Irvin L. Rozier

No comments:

Post a Comment