Friday, September 7, 2012

Alt For deg

Skulle ønske jeg var ikke kunne ta vare,
At jeg kunne glemme det vi pleide å dele.


Ønske min sjel hadde bodd i stedet for å prøve,
for nå er jeg døde, blant de som dør.


Skulle ønske jeg kunne glemme mitt hjerte ufylte krater,
død følelser, som, jeg fortsatt imøtekomme.


Fordi i mitt sinn er du alltid tilgjengelig.
Jeg kan fremdeles føle hendene i håret mitt,


Hvordan leppene myk trykket til gruven,
og hvordan øynene brukt til å skinne.


Men nå forstår jeg... Ikke for meg.
Det var aldri ment å være.


Jeg gir på å prøve,
mitt hjerte føles dør,


Lykken er alltid innen min forståelse,
men som jeg nå det, jeg føler svi av asp.


Og ned ansiktet mitt, min tårer drift,
i dem, stykker av en drøm


Alle min hukommelse,
oversatt til tragiske poesi,


Er alt jeg trenger å huske,
av min Once lyse evig.


Fordi i mitt sinn, din alltid der,
Jeg kan fremdeles føle hendene, kjører gjennom håret mitt,


og hvordan min tunge-carressed,
Og måten øynene alltid hatt en glans.


Men nå forstår jeg... Ikke for meg.
Det var aldri ment å være.


Jeg gir på å prøve.
Mitt hjerte føles døende.


Lykke er ikke ment for meg,
Kanskje fornøyd, jeg er ikke ment å være.


Konstant smerte og Heartache, det er hva jeg bor i,
Misforstått av min egen kith og slektninger...


Alle min hukommelse,
Oversatt til tragiske poesi,


Er alt jeg trenger å huske
av min en gang lyse evig.


I tankene dine er jeg fortsatt det?
Husker du hendene mine til å tegne langs håret ditt?


Eller hvordan du knust munnen til mine?
Husker du hvordan mine øyne pleide å skinne?


Og når du er blå,
Gjør deg klar, kanskje, det var alt for deg?


Opphavsrett Preston Kendall Bullard 2007 All rights reserved.

No comments:

Post a Comment