Monday, September 3, 2012

Lidenskaper

Det pleide å være at jeg aldri kunne puste på min egen,


Jeg måtte ha en hånd å holde,


Slik at jeg kunne føle fet.


Jeg søkte deg ut,


Med ingenting, men hjertet mitt tattered å tilby.


Jeg var redd for å klarere,


Jeg hadde lukket meg opp.


Du ser dypt inn i mine øyne,


Og jeg følte at jeg kunne gråte,


Ikke fra smerte,


Men fra følelsen liv igjen.


Du har angitt livet som en storm,


Tok meg med overraskelse.


Jeg vil alltid være takknemlig til deg,


Du bevart meg den miserable dagen.


Du gjorde meg avgift kjærlighet,


Der livet var tapt,


Du gjorde meg føler at glød,


At visse lykke inni.


Følelsen du antennes i meg


Holder meg sjarmere,


Ennå angir meg gratis,


Jeg fallende håpløst uten omsorg.


Feber kom over meg,


Som en stein faller fra en bro


Rush var intense,


Følelsen var bliss.



"NÅ"


Jeg hører navnet ditt


Og husk smerte.


Nå er det en tom nummenhet i mitt hjerte


Husker du da vi elsket?


Som lenge siden, har det bare vært en stund.


Hvordan du virkelig?


Har livet vært behandler du vel?


Du fortsatt smil?


Det er ingenting men regn i hodet mitt,


Jeg kan ikke se ansiktet.


Jeg ikke kan føle din touch...


Hva skjer med meg?


Har du fortsatt tror på meg?


Som jeg tenker på deg?


Et ambivalent forhold følelser av kjærlighet og tap,


Hat og forakt?


Jeg pleide å skrive ord for deg,


Vakre ord som er fylt med kjærlighet så sant,


Nå skriver jeg disse ordene for deg i stedet


Full av ingenting, fylt med tomhet.


Du var min første i alt,


Min one true love.


For det, vil du alltid eier en plass i mitt hjerte.


Jeg håper det du erindre meg godt og vennligst også.


Her er til liv,


Og shitty måter det har jobbet meg,


Forårsaker meg smerte,


Mens det fremdeles huske navnet ditt.


Den leveres i en tåke nå,


Så det ikke er så ille.


Jeg ikke kan bare bo,


Eller jeg gå alle til helvete.


Når du dør,


Hviske mitt navn,


Og kanskje vi kan dele i paradis,


Som venner, som uansett hva, hvordan vi skulle.

No comments:

Post a Comment