Thursday, November 24, 2011

Changeth

Faktisk er jeg svak, for jeg blasted av ecstasy,
vailed lids jeg har og død bøyd.
Inaktiv er jeg? Tenables skitt?
Jeg virkelig hoppe drossy?


Mektige solen tok endelig meg bort fra-feltet
Han post'd ovenfor mine pole,
Han Oppløft hadde min beaver som,
han kunne si o'ercrows bare min conceit


Ansiktet mitt, snakket solen var et kallenavn,
for det er milch at han sa,
at min virkelighet ansiktet var retrograde
over hva hans sjel så som er inaktiv.


Han ga en steg knapp til gruven hånd,
dag etter at han brette min Gud selv.
Reparere døde slutten av når jeg glemte meg,
å tape kjærligheten ut av tiden til en annen.


Knappen flow'r vokste med mine hender chariest,
og fin'lly, kan du se,
intet knappen er men mine følelser usett,
og endelig laud, jeg hørt for de er nydelig.


Jeg oppført min knappen fra tunge verden,
for min vokste følelse å lure av berømmelse.
Når knappen er rundt, er Ja hun alltid,
Conceit av mitt innlegg via min hjerne.


Jeg er nå cutpurse ikke av lykke,
for nå har jeg min,
withal av kjærlighet fra mitt hjerte og henne,
nå drossy jeg er ikke for jeg er, men en elsker aye.

No comments:

Post a Comment