Wednesday, November 16, 2011

jeg ønsker

Jeg skulle ønske jeg fikk å vite at du
Slik at du fortsatt være et mysterium
Jeg skulle ønske vi ikke hadde del øyeblikk sammen
Slik at jeg ville fremdeles finner du søt
Jeg skulle ønske jeg ikke føler noe
Slik at du fortsatt være spesielle
Jeg skulle ønske du ikke hadde til nice
Bare for å være med meg
Jeg skulle ønske du ikke gjorde meg til å føle så forelsket
Slik at jeg ikke får vondt
Jeg skulle ønske vi ikke hadde kysse
Slik at jeg ikke føler rare
Jeg skulle ønske du ikke var så sant
Slik at du ikke kunne vet noe om meg
Jeg skulle ønske du ikke var så søt
Slik at du ikke gjorde meg falle
Jeg skulle ønske du ikke bryr deg
Slik at jeg kunne være sterk
Jeg skulle ønske du ikke var slag
For å tenke på hvordan jeg følte
Jeg skulle ønske du ikke klem meg
Så jeg kan holde unna
Jeg skulle ønske du ikke holder meg
Slik at jeg slipper å lang for deg
Jeg ønsker deg allerede vondt meg fra begynnelsen
Slik at jeg kunne si farvel
Jeg skulle ønske du oppholdt
Slik at jeg ikke måtte gråte
Jeg skulle ønske du ikke se på meg
Slik at jeg ikke føler svak
Jeg skulle ønske jeg ikke gjorde se deg smile
Slik at jeg ikke får hodepine
Jeg skulle ønske du falt for meg også
Slik at denne drømmen kan være virkelige
Jeg skulle ønske jeg visste du
Slik at du fortsatt være min crush
Jeg skulle ønske du ikke gjorde vondt meg med din løgn
Slik at jeg ville nå være så forelsket
Jeg skulle ønske jeg ikke si disse tingene
Fordi det bare gjorde meg savner deg så mye mer

No comments:

Post a Comment