Thursday, November 17, 2011

Kanskje

Kanskje er det måten du gikk
... det er måten du snakket
... det er måten du smiler
Som forlater meg henger for en stund


Kanskje er det dine øyne
... det er hvor fort tiden flyr
... det er ord som du sier
Som gjør meg til å miste min måte


Kanskje er det håret ditt
... det er fordi du var der
... det er hvordan rød leppene er
Som gjør meg hoppe ut av bilen min


Kanskje det er din alder
... det er hvordan du slår en side
... det er hvordan du gjør dans
Som sender meg til en transe


Kanskje er det måten du lukt
... det er måten jeg falt
... det er drømmen jeg elsker
Det gjorde meg tenke du er sendt fra opp ovenfor


Kanskje er det hvordan du gjør meg smile
... det er måten du beholde filen
... det er måten du stirrer på meg
Som bare gjør meg til å miste alle mental helse


Kanskje er det hvordan du si goodnight
... det er hvordan jeg føler seg syne
... det er ting jeg har aldri hatt
Som gjør meg ønsker å elsker deg så ille


Kanskje er det måten du holde min hånd
... det er på grunn av din favoritt band
... det er hvordan du si navnet mitt
Som gjør meg ønske du følt det samme


Kanskje er det hvordan du klem meg stramt
... det er hvordan jeg ønsker å være med deg hver kveld
... det er på grunn av du
Som gjør meg ønske du var sant


Kanskje det er hvor dypt dine øyne er for meg
... det er måten du gjør meg se
... det er måten jeg savner du
Som gjør meg føles så blå


Kanskje er det hvordan du gjør meg føle seg trygge
... det er hvordan du tåle
... det er fordi du omsorg for meg
Som gjør meg føler gratis


Kanskje er det fordi du kan vente
... det er skjebne
... det er hvordan du blir så søt
Som gjør meg lytter til våre hjerter beat


Kanskje er det ment å være
... det er fordi med deg, jeg kan være meg
... det er måten du si hei
Som gjør meg la ut et sukk


Kanskje det er hvordan våre fingre entwine
... det er vår Fest til vin
... det er hvordan jeg følte første gang
Som gjør meg ønske du var min


Kanskje er det fordi jeg elsker deg
... det var slik jeg falt så sant
... det er hvordan du ikke faller
Som gjør meg ønsker å gi min all


Kanskje er det fordi du vondt meg
... det er fordi jeg fortjener å være
... det er et spill vi spille
Som gjør meg ønsker og be


Kanskje det er egentlig fordi jeg elsker deg
Men du føler ikke det samme
Så jeg ville bare være som ønsker
At en dag, ville det være sant
... Kanskje... bare kanskje

No comments:

Post a Comment