Tuesday, November 15, 2011

Jeg hater måten

Jeg hater måten du tok mitt hjerte
Og rev den i to
Jeg hater måten vi fortsette å være venner
Og opptre som om ingenting har skjedd


Jeg hater måten du ser på meg
Det gjør meg til å føle noe inni
Jeg hater måten du blir så blind
Det er som jeg elsker


Jeg hater måten du smiler på meg
Det gjør mitt hjerte verke for mer
Jeg hater utseendet jeg ser når du sover
Det gjør meg vil elske du alltid


Jeg hater måten du holder meg stramt
Det gjør meg vil du skal bo
Jeg hater måten du holde min hånd
Det gjør meg ønske du ikke må gå


Jeg hater måten du sa farvel
Det gjør meg gråte i dag
Jeg hater måten jeg føler for deg
Det gjør meg lang tid for deg hver dag


Jeg hater måten du touch me
Det gjør meg gå svak
Jeg hater måten du kysse meg
Det gjør meg vil det øyeblikket å aldri slutt


Jeg hater måten du ikke elsker meg
Det gjør meg ønske du gjøre
Jeg hater måten jeg hating du
Fordi jeg wanna hater deg
- Men jeg kan ikke føre til at jeg elsker deg for mye

No comments:

Post a Comment