Tuesday, November 22, 2011

Til noen

fra den ene som er fortsatt i kjærlighet med deg:


det holder på etterfølgende
Jo mer gå jeg
Jo mer insisterer den på å komme nær.
Jeg kan ikke si jeg hater det.
for tilbake da hadde det mitt hjerte.
det druknet meg i slike ubeskrivelig følelser
som brukes til å holde meg flytende;
fremfor alt annet,
midt i mørket,
Jeg sto strålende
og det var på grunn av hva jeg en gang hadde
.. .with du.


jeg fortsatt har det i meg
og jeg ber om at en del av det som var når våre er med deg til nå.
men selv om det er borte fra deg
min vil alltid forbli
ikke minding om du har slått tilbake, og har helt flyttet på.


Jeg har blitt prøver å benekte at det er av samme dybde.
Jeg har vært med å være sterk,
late samtidig at jeg er OK.
Jeg har møtt noen
men jeg kunne ikke elsker henne i lik galskap,
på samme måte har jeg elsket deg sinnsykt.
Du vil fortsatt være den eneste som har lært å holde mitt hjerte i håndflatene,
fra øyeblikket tok øynene varsel om meg stirrer på deg for så lenge,
til nå, til tross for innser at venter du til denne tiden er slike tåpelighet. Jeg vet det er galt.
Det er dumhet, men hvem kan klandre meg?
Selv om jeg ville du la gå av mine kjernen
Det er stramt grep bare blir mer smertelig fast.


Jeg vil ikke si farvel til for en ny sjanse, jeg ser deg.
Du gjorde det så vanskelig for meg, men selv om
som ikke snu ting mellom meg og mine følelser for deg.
Du har fortsatt alle av meg.


enn den som elsker den som er fortsatt i kjærlighet med deg:


Jeg vil ikke tvinge ting ut
så bare overse synet av meg gråt,
teary øynene oversvømmet å velge ingen tid
mine skjelving lepper, som alltid har ønsket å sette seg på din
som ønsker å føle din tilstedeværelse
håper å føle gnist,
og som ønsker å holde deg armene mine nølende innhyllet i strammeste omfavnelse.
bare tillate meg
å drukne meg selv i slike ubeskrivelig følelser,
og ikke tankene hvis jeg bli skadet på grunn av dette.
Jeg har et valg
men selv om hva jeg velge ville være hva vil gjøre meg gråte mer,
Jeg kan ikke slå ryggen min på den.
Jeg skal være verre enn en stupe
verdiløs langt mer enn et tåpelig person.
Men en dag jeg vet det er hva jeg vil bli,
for å fortsette å elske noen som fortsetter å elsker noen andre.


Hva kan være mer slående enn kjærlig noen som elsker noen andre?


Dette Solomonøyene.. kjærlig noen som ikke vet hvordan du elsker i det hele tatt.

No comments:

Post a Comment