Monday, November 14, 2011

Rytmen av natten

Natten er ung
Og du holdt meg stramt
Du gled armene rundt meg
Som vi danset alle gjennom hele natten


Du smilte til meg
For å sikre at var jeg i orden
Kan dette være en drøm?
Kan ikke vi bo på denne måten?


Du begynner å kysse meg
Jeg følte noe inni
Jeg kan ikke fortelle deg ennå
Av Kjærligheten har jeg alltid prøvd å skjule


Vi begynte å danse
Og hadde en flott tid
Folk begynte å lure på
De spurte om du var min


Jeg har ventet på dette
Så lenge
Håper mot håp
Du ville elske meg alle sammen


Så vi fortsatte å danse,
Jeg begynte å innse
Kan folk se virkelige meg
Under løgnene


Kan de se?
At jeg er gal for deg
Var jeg også åpenbare?
Jeg håper du ikke se meg gjennom


En perfekt kveld
Og en nydelig kyss
En groovy beat
Oh ren glede!


Jeg skulle ønske vi ikke har å si farvel
Jeg ønsker ikke å se deg forlate mitt syn
Men følelser har å bo bak
Dans i rytmen av natten

No comments:

Post a Comment