Wednesday, November 23, 2011

Ødelagte vinger [del 1]

Et rop av min mor er alt jeg høre. Ørene dum ikke vil gripe høre ordene smertefulle hvor jeg kom fra.


Jeg hater min hud for det la meg til å føle smerte og galskap å stoppe meg fra å si hva som er innsiden av meg, følelsen av tristhet og sinne til meg selv.


Jeg kan føle min adrenalin rush når hun kaller meg idiot eller dum og den ender opp i punching veggen i rommet mitt, har den sårede og svake. Men jeg er svakere enn hendene mine faktisk for jeg ikke kan hjelpe meg selv.


Jeg var slapped igjen og nesten slo min mors hånd. Følelsen var så intens... det gjorde meg gråte igjen. Jeg kan fremdeles føle smerte i min høyre kinn og smerte i brystet... innenfor brystet.


Men gjennom alle disse smerte, jeg elsker min mor veldig mye, men jeg ønsker ikke henne å vite. Virkelig ikke ønske henne å vite.
Jeg venter for en dag hun vil kom opp til meg og sier hun elsker meg. Men faktisk er det ingenting, men en drøm.
Jeg sa allerede hva jeg føler om oss, men ingenting skjedde. Jeg var slapped på nytt.
Jeg gråte ' coz jeg trenger å føle hennes kjærlig armene i stedet for de tunge hendene med blod fra mitt hjerte.
Vil ikke hun lytte til hjertet mitt?


Me: et dyr. Min egen mor sa dette en tusen ganger. Jeg virkelig et dyr?


Trenger vi å være sånn? Trenger jeg å ta smerten og gi et smil? Trenger jeg føler de smertefulle ordene? Er dette livet?


Disse sår kan leges, men scars vil ikke forsvinne. Jeg trenger Gud, for jeg er brutt.

No comments:

Post a Comment