Saturday, November 19, 2011

Noen å elske

Jeg vil at noen skal elske
Og elsker meg tilbake
Med ingen pretentions
Og holde deg på sporet


Jeg vil at noen skal holde
Og aldri slipp
Hvem vil være der for å ta meg
Når jeg falle


I don't care hvis han er blakk
Så lenge han behandler meg er rett
Jeg vil ikke vare på alle
Selv om han vil gjøre kjærlighet til meg hele natten


Jeg ikke vil ha ham til å se meg gråte
Årsaken han skal tørke bort tårer
Og prøver å komfort meg
Når jeg forteller ham om min frykt


Jeg ønsker ikke å bli elsket bare i mørket
Årsaken jeg vet han ikke vil bli
Vennligst bli med meg
Bo alle gjennom dagen


Jeg ønsker ikke å dele sitt hjerte
Jeg vil ha det, bare for meg
La meg være eneste
Å gjøre ham lykkelig


Jeg trenger ikke en annen heartache
Jeg har gråt akkurat nok
Jeg er ikke prøver å være, mener
Eller lyd så tøff


Jeg skulle ønske at han vil finne sin vei til meg
Før vannet kjører tørr
Vennligst være der når jeg våkner
Og aldri si farvel

No comments:

Post a Comment