Thursday, July 12, 2012

Gamle herlighet Flaps I vind

Jeg våknet denne morgenen måte før daggry
Jeg satt på benken av kanten til plenen
Jeg meditated på Herren og hans godhet for meg
Jeg er velsignet for å leve i Amerika hvor jeg er gratis


Jeg har en høy flagget stangen ved min lille hvite skur
Jeg har nettopp reist et nytt flagg, det er hvitt, blått og rødt
Jeg så gamle herlighet whipping rundt i vind
I år har det fløyet over land og hav


Som et ungt barn holdt jeg min hånd over mitt hjerte
Jeg lærte høytidelig of Allegiance, del av del
Jeg tilbakekalte den dagen da jeg reist min høyre hånd
Jeg lovet å støtte og forsvare våre store land


Som jeg så gamle herlighet forsiktig flapping i vinden
Jeg ba til Herren, og spurt at han ville reparere
Vår store nasjon slik at den ikke ville være delt og faller
Jeg tror at Herren hørte meg som jeg kaller på hans navn


Røde herlighetens gamle minner meg om soldatenes blod
Skur på utenlandske øde sands og i jungelen gjørma
50 Hvit stjernene satt på blå bakgrunn
Minner meg om Guds nåde som er spredt over hele


Gud velsigne Amerika er en setning som vi ofte hører
Gjentas på mange lepper dag for dag, år etter år
Faktisk har Gud velsignet Amerika på en mektig måte
På grunn av de mange som til ham knele og be


Copyright 2005 (Oct 2), Irvin L. Rozier

No comments:

Post a Comment