Sunday, July 1, 2012

Jeg trenger inspirerende dikt

I de siste årene har jeg gått fra å være noen som hater noe å gjøre med litteratur eller poesi til noen som søker papiret for boken klubber og poesi opplesning å delta. Endringen i meg kom ikke fordi jeg gjort en ny venn som elsket poesi eller fordi jeg tvunget meg å like noe nytt. Jeg tror at endringen kom da jeg innså at livet var vanskelig, og at det var inspirerende dikt som en beroligende balmm til mitt hode og hjerte.


Det høres tåpelig, men det er virkelig hvordan jeg falt i kjærlighet med de fleste ting å gjøre med ord: jeg trengte komfort og fred som de ga. Jeg antar komfort kan komme fra en klassisk Roman eller et brev fra en venn, men i stedet jeg funnet komfort og perspektiv som jeg trengte fra å lese flere inspirerende dikt. Jeg fant en på Internett, jeg fikk en av min mor og jeg kan ikke synes å huske hvor andre inspirerende diktet kom fra. Jeg begynte å lese første diktet raskt og ble umiddelbart truffet av skjønnhet og dybde av at hvert ord holdt. Jeg fant meg selv raskt captivated by noe jeg hadde brukt år høyt og mentalt å gjøre narr av. Inspirerende dikt var som berører meg i en dyp måte.


År siden jeg snublet over de første inspirerende diktene er fylt med oppdage diktet etter dikt. Jeg kan også gå så langt som å si at jeg er avhengige av nesten alle inspirerende dikt som jeg kan få hendene mine på. Det er et liv og en fred og en rett perspektiv som hver diktet inneholder at jeg trenger svært mye i mitt liv. Jeg antar inspirerende dikt er stor, fordi jeg desperat trenger noen eller noe å appellerer til meg om livet. Jeg trenger å vite at jeg ikke er den eneste som reagerer på livet følelsesmessig eller som bryr seg dypt selv om små ting.


En annen utvikling i min kjærlighet for inspirerende dikt kom bare noen få måneder siden da jeg begynte å skrive inspirerende dikt av mine egne. Begynner å skrive i stedet for bare Les og samle inn poesi har brakt enda mer dybde til min kjærlighet til den poetisk arrangert skrives ordet. Skriver inspirerende dikt, har det blitt min hovedmetoden å slipp følelser, reflektere over mitt liv og verden rundt meg, og å drømme om dagene som er ennå å komme. Det er morsomt, men jeg kan ikke forestille meg livet uten inspirerende dikt som jeg brukt til å du avsky.

No comments:

Post a Comment