Sunday, July 8, 2012

Reminiscing i går

Tiden går som vind som blåser i min kinnene
Men det føles som i går coz jeg føler meg smerte
Smerten av å miste du, den jeg har kjent i årevis
Grunnen til hvorfor mine tårer holde fallende


Helvete, jeg ikke kunne komme over du
Du slå min verden opp ned
Øyeblikket du sa at du elsker meg
Men hvor er du nå min ridder?


Ikke du føler på samme måte?
Har du glemt meg?
Hadde jeg vondt du så dårlig til å kjøre bort fra meg?
Ikke du føler at jeg ikke si hva jeg har sagt?
Jeg løy til deg at selv når jeg ikke love deg...
Jeg var en tosk å skjule mine følelser
En dåre for å la gå av min første kjærlighet
Men vil kan jeg gjøre min ridder?
Du har gått så langt, og det er vanskelig for meg å nå deg
Vi har delt måter uten å si noe
Var det alltid min ridder?
For tiden har gått, og jeg savner deg veldig


Jeg har hørt så mye om deg og nyheter holdt sårer meg
Men hva vil jeg gjøre min ridder?
Skal jeg fortelle deg om det?
Eller vil jeg bare holde det som i går?


Men jeg antar det er unyttig nå
For du ikke husker meg lenger
Din kjærlighet for meg var allerede blåst
Blåst av vinden av tid
Og akkurat som minnes gamle i dag jeg kan bare dager
Ja, det er alt jeg kan gjøre
Det eneste jeg kan gjøre


Jeg visste ikke hva du tenker nå
Jeg vet det ikke er meg
Du vil aldri tenke på noen
Som forårsaket du så mye smerte
Men som jeg skrev dette diktet for deg
Kanskje vil du aldri ha en sjanse til å lese den
Jeg vil bare fortelle deg sannheten bak min stillhet
Det er bare fordi jeg fortsatt skyldig om oss
Om utleie skli du bort
Og jeg vet det vil ta så lang tid for å minske det
Det er min skyld hvorfor jeg er elendig nå
Det er fordi mine følelser ble forlatt henging
Og jeg vil aldri være OK med mindre jeg ser du
Jeg håper vi kan snakke om det.
Det er meg som LED så mye
Og jeg vet det vil holde seg med mindre du snakke med meg


Jeg vil bare si jeg beklager
Jeg vil bare si jeg savner deg
Jeg vil bare si jeg er glade for deg
Jeg vil bare si at jeg vil flytte
Og at jeg elsker deg siden du fortalte meg du gjøre


Min knight…
Min første kjærlighet...
Jeg håper jeg kunne få tilbake til min gamle selv
For jeg ikke kan finne det nå
Jeg ønsket å gå videre
Men min selv holdt fortelle meg om jeg kunne ikke
Du er skyggen er fortsatt følge meg
Jeg fortsatt bor i fortiden
Jeg kunne ikke komme over du
Og jeg kunne ikke tilgi meg selv
Jeg elsker deg, men det er ikke problemet akkurat nå


Alt jeg egentlig ønsker er forsoning
Men det betyr ikke at jeg var dvelende håp
At du ville komme tilbake til meg
Jeg wanna forteller meg selv sin over
At jeg trenger reversering
Og det er fokusert på noe annet
Jeg ønsket å glemme deg
Men ikke minner fra min barndom elsker


Min knight…
Jeg elsker deg
Jeg husker du
Og du er den eneste meg som gjorde meg lykkelig
Men jeg er her for å si farvel
Selv om jeg elsker deg
Jeg vet du ikke elsker meg lenger
Men en dag, noe jeg vil finne riktig bilde
Det kan være du men det kanskje en annen


Kanskje vil han behandler meg som du gjør
Eller mer som du gjorde for meg
Men jeg vil aldri glemme gangene
Du er her med meg
Fortelle meg elske du meg
Fortelle meg du omsorg
Jeg fortalt at du har en plass i mitt hjerte
En spesiell en
Men nå jeg besluttet å holde det
Ikke fordi jeg ikke elsker deg lenger
Men fordi akkurat som pigeons
Jeg må også fly og finne min rett sted



Som du gjorde
Men før jeg avslutter dette diktet
Jeg vil bare fortelle deg min ridder
Jeg håper det du erindre meg som en
Som har vært en del av du
"Kjære"
Og partner på dance-floor…


Takk for det minner......

No comments:

Post a Comment