Friday, July 13, 2012

Kringkasting av Mp3-lyd Via datamaskinen, Looney melodi verden av Podcasting

Podcasting er en ny Form for Fun Stuff
Å gjøre på datamaskinen.
Ipod ble laget For MUSIKKNEDLASTINGER
Men realiteten er at den har skapt
En Mini-lanseringen viser,
Som er Uncut og billig å produsere.


Hver Event du kan forestille deg er a
Potensiell kandidat som en realitet Radio
Kringkaste Vis fra Rio til Cape Cod,
Og fra Boston til Broadway.


CB Radio,i.e. skinke Radio, ble utviklet
Som Radio For folk, men
Nå en annen side i den bærbare PC
I moderne historie har slått.


Alle musikk-konsert kan bli en Mp3,
Om det er av spillere som Eminem
& 50 cent eller countrymusikk og
Gitar sanger dedikert til Andy Griffeth.


MP3-lyd kan inkludere en rapport fra
En Reality TV Show til et Las Vegas Show,
Til en Looney melodi-gjennomgang
Og det kan variere fra Humor til kommentarer
På Weather, Oprah Winfrey & American Idol
Titanic, Da Vinci-koden
Eller til og med en Live Sex Show I harmoni Hall.


De er nå tilgjengelig som en nedlastbar
Musikk komposisjon, en Video- eller A-lysbildefremvisning
På datamaskinen,
Og jeg ville ikke bli overrasket hvis
Noen av disse viser vises på Sirius Radio,
XM Radio eller andre satellittradio viser,
Konvensjonelle Radio, eller selv på TV.


Ipod er en kreativ måte å laste ned
Digital musikk automatisk Via datamaskinen
Døgnet rundt, kraft av Podcasting.


Dette er ikke om nedlasting Online musikk
Til datamaskinen Via musikk fildeling.
Dette er om Ben-Thug over gaten
Skrive en musikk-Lyric på sin datamaskin
Kalle det en hud Tune
Av Frankie J & Lil Jon Luny Mas,
Og med ingen harmoni eller melodi,
Har en Ball, fordi noen fremmede
I sentrale Louisville ser For
Billige MUSIKKNEDLASTINGER poster som
Til hans Mp3-spiller mens du venter
For en Pizza levering.


Apple-Ipod er ikke en teknologi
Hvis livet er begrenset til a
Handel Vis personlige.


Det er i hendene på folk.
Podcasting er større enn
To måte Radio eller noen nettspill for datamaskin
Og det er ikke begrenset til den
IPod Mp3-spiller eller til og med Rio-Sport
MP3-spilleren.


Nyere modeller oppretter konkurranse
Og får billigere, akkurat som alle
Datateknologi gjør alltid.
Bare se på DVD-spilleren.


IPod er å få kreditt,
Men Adam Curry, tidligere musikkvideo DJ
Og MTV vert på 1980-tallet,
Er den sentrale spilleren I RSS
(Real Simple Syndication).


En musikk nedlasting til en Mini-bærbare
MP3-spilleren er ikke nytt, Ipod-Buzz er.
Podcasting er kommer til å være stor.


Jeg føler meg heldig som har fått i på den
På et tidlig stadium,
Med min daglige Podcast solfylte tanken på dagen.
Den supplerer Affirmations gratis via e-post.


Så nå har du 2 gratis måter å få
Positiv tenkning fra meg.


Jeg ble intervjuet siste måned
I Honolulu Star-Bulletin
Som fortalte meg at jeg var bare daglig Podcaster
I delstaten Hawaii.


Siden da har jeg funnet ut jeg er en
Av bare en håndfull som Podcast daglig
I hele verden.


Og min radiointervjuer – jeg ble intervjuet
Av positiv formål Radio Host Kevin Mcdonald,
På KLAY AM-Radio I Seattleområdet
5 Ganger – 1 time hver – de som viser
Var alle Podcast internasjonalt, også.


Velkommen til fremtiden!
Det utvikler seg en dag om gangen.
Hvorfor ikke rammet datamaskinen Airwaves deg selv?
Og Start Podcasting i dag!

No comments:

Post a Comment