Saturday, July 7, 2012

Skygger fra fortiden

Jeg har vært forelsket for stille en gang
Og det er vanskelig for meg å glem det
Han har vært en del av mitt liv
Jeg vet han har vært spesiell for meg
Jeg har elsket ham, siden jeg var liten
Og den følelsen holdt jakt meg
Den følelsen kommer tilbake
Og jeg vet ikke hva de skal gjøre
Årsaken leve i fortiden vondt meg


Han er min ridder
Kjærligheten til livet
Min eneste inspirasjon
Og bare kjærlighet jeg har kjent


Vi delt måter
Men jeg holdt på å finne ham...
Å finne ham i de andre guttene
Å finne kjærligheten har jeg mistet
Å finne magisk følelsen
Jeg har opplevd


Men jeg var dum som det er
Dum for ignorerer ham
I tillegg til kjærligheten tilbudt han
Jeg har ikke klart å realisere sin verdi
Da han var borte
Jeg visste aldri dette blir vanskelig


Jeg visste ikke at hittil
Fortsatt...Jeg vil elske ham
At skyggene av fortiden
Fortsatt vil bli husket
Jeg vil fortsatt være her...
Håper ham å komme tilbake
Venter på ham


Jeg tror nå er jeg realizing…
Feilene jeg har gjort
Dum ting jeg har gjort
Som endrer alt for meg
Alt det bare meg
Noensinne kunne vite


At la noen gå
La noen skade
Er som å la deg selv bli hurt…
Ikke bare én gang, ikke bare for en stund...
Men for resten av livet ditt


Jeg vet at jeg er den som mister
Jeg er den som gråt mest
Men jeg vet det ikke er som om jeg aldri vil gjenopprette
Ikke som om det er slutten på alt
En dag, vil noe sårene helbrede
Smerten vil være vask bort
Men jeg visste scars vil forbli evig


Jeg elsker ham, men dette er for mye
For skygger over mine tidligere å bo
Jeg må leve tilbake til livet
Jeg måtte akseptere min skjebne
At selv om jeg elsker ham
Han er ikke lenger min, ikke lenger her
Og hans hjerte tilhører allerede med noen
Noen som kunne elsker ham
Mer at jeg kunne gjøre
Mer som jeg kan tilby


Derfor har dette å avslutte
Min elendighet skal finne sin slutten
Og det er nå selv om det er hurtful
Min ridder jeg glemmer du
Men ikke øyeblikk
Jeg har delt med deg


Jeg elsker deg, jeg savner deg
Men nå jeg skal la siste
Jeg beklager... sikkert jeg gjøre
Men nå er dette farvel


Farvel til følelsene
Jeg holdt i år
En følelse av lengsel
Nå drar jeg det alt bak


Farvel min Knight…

No comments:

Post a Comment