Sunday, July 22, 2012

Sølv og gull er min

Mange unser sølv og gull har blitt funnet
Noen i elver og under bakken
Gud som er plassert der alt som sølv og gull
Jeg fant en sølv krone under min stol


Det er utrolig hvor sølv og gull kan slå
Gold har vært fashioned inn i mange en pen kopp
Tonn gull og sølv har forsvunnet i havet
Skattejegere vil dykke for det, for en hefty avgift


Mann eier ikke virkelig sølv og gull
Gjennom tidene har mye blitt kjøpt og solgt
Uten gull eller sølv mann kom fra livmor
Og han kan ikke ta noe med ham til hans tomb


Han dør og forlater sitt gull og sølv for andre å bruke
Mye av det som er brukt på gambling, sport og videreselging av alkohol
Ikke en enkelt sølv eller gull mynt er av bruk i død
Det er alle igjen når man trekker sitt siste åndedrag


Grådighet er fall i mange en nasjon og mann
Noen mistet livet over at gold nugget i den lille pan
Livet på jorden er meget usikker, og er svært kort
Hvor er alle de menneskene som bygde Fort Knox


Jeg vet at Gud er eier av alle sølv og gull
Han har selv gull brolagt gatene i himmelen det er sagt
Så husk at gull og sølv ikke er din egen
Det ble gitt til deg fra Gud som et midlertidig lån


Skatter lagt opp i himmelen er trygt og sikkert
Slå øynene på Jesus og fra gold's alure
Han vil gi deg sjelefred at tyver kan stjele
Og evig liv i himmelen som er o så ekte


Copyright 2005 Irvin L. Rozier, forfatter av min spasertur med Herren

No comments:

Post a Comment