Monday, January 30, 2012

Øde lite barn

En øde lite barn
Jeg fant ved min side...
En sen sommer ettermiddag.


Jeg prøvde å konsollen henne,
Jeg ønsket å hurrarop henne,
men min innsats var forgjeves.


Hun trakk meg nært,
og hugged meg stramt...
muttering, "Hold meg Vær så snill, gjennom hele natten."


Jeg prøvde å overtale henne,
Jeg ønsket en svar,
men min innsats var forgjeves.


Tårer begynte streaming ned hennes kinnene
Følelser overflatebelegging hva hun hadde holdt for uker.
Blabbering usammenhengende stavelser i min ear…
konsentrerer straining meg selv å høre…


Jeg droppet min venting på henne,
som jeg sakte comprehended…
deretter avsluttet sin melding til meg.


Jeg grep stramt rekkverk
av broen som wailings
dukket nær meg.


Jeg følte utbrudd av vinden
Da jeg gikk ned...
Øde, lite barn som falmende fra visningen.


En rolig følelse av ro
gått gjennom meg,
som jeg har kommet til å innse
som den øde små barn var...


ingen andre enn meg!

No comments:

Post a Comment