Tuesday, January 17, 2012

En Pacific A Cappella

Siden var tom når det kom til meg
Men med mellomrom i mellomrom


Og følte jeg måtte touch siden
Med figur figurer og kuløren til fargetoner


Eller var jeg - jeg er ikke helt sikker på
Ingenting er sikker - men det hadde blitt rørt


Med gråtoner og greener i kuber og kuler
Eller greener og utsnitt av kuber og kuler


Eller utsnitt og røde av kuber og kuler
nei! -rød- og gulfarger av kuber og kuler


Fargene drev levende til hele siden
Så levende at det radiated og rørte meg


Og jeg trodde - jeg var der
Men jeg var her på siden


Ravished ved å spille av ingen tomme mellomrom
nei! -kanskje jeg trodde jeg var her


Men jeg var der på siden
Ravished ved å spille av ingen tomme mellomrom



Merk: Vennligst send ærlige kommentarer til vjagunap@yahoo.com

No comments:

Post a Comment