Friday, January 13, 2012

En Warior

Jeg er en kriger
men ikke som Arthur og hans riddere
Jeg kjempe for en sak
Ikke bare for frihet, skjønt frihet kan det
Jeg har ingen sverd eller rustning
Selv om jeg har mine egne ting for min egen slag
Jeg har aldri fått nok av dem
som noen ganger føre til min taper


Jeg min leder og min etterfølger
Jeg er ensom knight av min hærstyrke
lone troende av min prinsipper
Men en kriger jeg kan være, jeg er også bare menneskelig
en blir pustet med livet
Som viste for å være en velsignelse og en forbannelse
Selv om jeg eksplisitt styrke
Min insides er svake
hjertet mitt er knust
og min sjel er skrøpelig


Jeg er waving ett hvit-flagg
Men de kan ikke synes å forstå
Piler regn min verden som min skjold svekker
Alt jeg ville var å gi etter for glemsel


Og i kveld som tårer falle ned ansiktet mitt
La himmelen gråte med meg
La alle som føler coldness jeg har innenfor
Gjøre dem forstå ting jeg kjempe for..
La regn falle og vaske vekk mine tårer
Gjøre kjent for meg eksistensen av rainbows...
Hjelpe meg å huske at jeg er en kriger,
i denne slagmarken kalt livet...

No comments:

Post a Comment