Monday, January 16, 2012

Wanderer i fjellet kalt Lleb

Alene - i verden - reiste han
Via stein trinnene og forest's omfavnelse
Vinden kysset og deretter whispered:
Ta våre amulet og bruke den på bare én gang
…When hinder kommer.


Og han ledet en innsjø-
Og knivstukket sine tær på lily-broen
Vannet sto fortsatt og sa:
Se på meg og du vil se
Et øyeblikk av lys innsiden av meg
Ta den og gikk på vei.


Deretter - i en grunne marsh - han gikk
Hvor hard okser strolled for å finne en kompis
Men før en horn naglet
Han trakk seg ut hans amulet - deretter sa:
Beklager oksen, men jeg må passere
Jeg vil huske deg og din marsh
Som jeg travel…


Og han knew…
På vinds kiss
…it ble skrevet:
reiser kan være jevn
reiser kan være tøff
bare finne din vei…


…Soon det vil være mørkt.



Merk: Vennligst send ærlige kommentarer til vjagunap@yahoo.com

No comments:

Post a Comment