Thursday, January 12, 2012

Vanlig Scribbling

Igjen synger lover's serenade
og mesmerized av konvensjonelle månens skygge
Mine to øyne eksplisitt sin sesongbaserte lusterBut jeg ikke ikke er en bit i kjærlighet, nå, kanskje aldri


Coz jeg har nådd toppen av ecstacy
og har snublet ned deppression's dypt hav
Og så de svært fibrene av mitt hjerte og sjel var scarred
Jeg var blottet for frihet; et vesen med grenser hjerte


Jeg gjorde aldri holde hendene mine opp høy
heller ikke midt uutholdelig smerte, jeg ropte
for jeg trodde på eksistensen av Pandoras siste skapning
Selv om det stjal min skarpe sight; min billett å latterliggjøre


Jeg var så sårbar som jeg alltid er
Men han holdt tro mot sitt løfte som en mann
Så da jeg til slutt tapte en mitt hjerte lengtet etter
Halvparten av meg gikk med ham ut døren


Jeg har blitt fanget i galge av frykt
Som han kjørte ubevisst under mine tårer
Jeg begynte å spørsmålet eksistensen av våre avgrunn...
The abyss vi funnet som vi søkte hånd i hånd på bliss


Selv om aldri jeg Angre skriving våre mesterverk
og oppleve dans i tåke
Selv om han kom i et øyeblikk og gikk på et blunk
Mine sanser, vil hans duft og hans aura vare


Bortsett fra nå jeg er alle ropte ut over ham
Selv om det ikke kanskje alltid er som det synes
Jeg har gravd graven av disse følelser i mitt hjerte
og har lukket kapittel i mitt liv


Jeg har følt alt det er å føle
og har ble rammet fra alt som er å helbrede
men om jeg er klar, jeg er ikke villig til
Fallende er én ting, jeg kan ikke planlegge gjør


For nå, vil jeg la mitt hjerte i to
og være fornøyd med indulging i blues
Skjønt byen vi en gang bygget er stirrer meg i øyet
Jeg vil ikke bli båret bort, jeg vil ikke bryte ned og gråte


Hele denne tiden jeg trodde på evig
men min tro feilet allerede
Når jeg skal være i stand til å gjenreise det, vet jeg ikke
Kanskje et århundre etter eller kanskje i morgen...

No comments:

Post a Comment