Thursday, January 5, 2012

Stjernen

Jeg satt ved mitt vindu i kveld
Og jeg så en lone star
Blinkende tappert mot himmelen.
Og jeg følte det winked på meg
Å si at
"Hvis jeg kan skinne på som dette,
Hvorfor kan ikke du, hvorfor ikke du? "


Jeg tenkte på deg
Hva du har vært gjennom
Drømmer du starter å snurre
Og endeløs kunne har beens.
Jeg så en dataflyt som ville gå på
Mens laget av fly uten vinger
Og jeg påminnet om deg...
Sa til meg selv:
"Hvorfor kan ikke du, hvorfor ikke du?"


Sikker, suksess er hardt opptjente
Ikke engang stjerner komme ut så glitrende
I bare én natt alene
Etter at det ble født.
Du starter igjen... og gå på
Bak hardwork er en hemmelig
Konsistens, er Gud i den…
Suksess som stjerner, bringe glans
I Guds perfekt mulighet
Jeg tenkte på deg (som meg),
Og sa til meg selv (som er du)...
"Hvorfor kan ikke du... Hvorfor ikke du?"


12. November 2000

No comments:

Post a Comment