Saturday, January 28, 2012

Psyko

Jeg er PSYCHO over du
Jeg vet ikke hva de skal gjøre
Du er min OBSSESSION
Elsker du er min TVANG


Ingen mengden GESTALTTERAPI
kan forklare hva du mener for meg
Jeg synes å ha mistet KOGNISJON
Ufrivillig innsending


Det er som SINNSSYKDOM
Det er som elsker du er MEDFØDT å meg
Ditt smil vil bo i min lang sikt-minne
Selv HUKOMMELSESTAP kan ikke ta det bort fra meg


Jeg vet i kveld vil du være i mine drømmer
LUCID DRØMMER om deg og meg
Ingen NIGHMARE kan noensinne invadere
I min REM er det ingen avbrudd


Jeg vil aldri HABITUATE
Fordi du er min STIMULANS
Jeg håper du ikke får HAWTHORNE EFFECT
Fordi ansiktet ditt er så HYPNOTISKE


Jeg er PSYCHO over du
Jeg vet ikke hva de skal gjøre
Vennligst stram STRAIGHTJACKET
Jeg kan vekke fra min CATATONIC slummer

No comments:

Post a Comment