Sunday, January 1, 2012

Hvis

Hvis bare jeg kan omfavner
og holde deg fra skadene av denne verden...
Hvis bare armene mine ville være nok
Hvis du vil beskytte deg mot blindende influences…
Hvis bare jeg kan gjøre ting riktig
og skjerme du fra wrongs……
og smerte og som årene...


Men jeg kan ' ikke... Jeg er bare menneskelig som du er
Det er derfor jeg her står sterkt i dag
fordi jeg møtte for å slaget
og kom såret, men unscathed…
Men jeg vil være rundt, hver gang du traff bakken
i hver hvorfor og hvordan--it-kunne
Jeg vil skyggelegge av treet.



Hvis bare jeg har makt
Hvis du vil unnta du fra hver fortvilelse
og hver kval og hver sannheten...
men deretter du vil glipp dydene
og dybden og mot
som er alle men biprodukter av hver faller økning mellom...
Ja skal jeg rundt hver gang du beiter bakken
å si... Jeg elsker deg... fortsatt og alltid.




September 2001

No comments:

Post a Comment