Tuesday, January 3, 2012

Min Miracle

Min mirakel skjedde når
Jeg ble født i denne verden
I en deaktivert kropp
Med begrenset verden og bevegelser
Motgang er der en vei så vanlig.


Min mirakel skjedde når
Gud kalte ut mitt navn
Hvis du vil lese livet mellom linjene
Hvis du vil høre hans røst i dire frustrasjon
Og føler med hjelpeløs og alene.


Min mirakel du se
Er ikke i hendelser og heller ikke happenings
Som synes spektakulære eller totalsum,
Den kom i liten, baby trinn
Og i folk som blir velsignet...


Ved Guds lite mirakler i meg:
At i min svakhet er han sterk
Alle mine "turer" han bære på,
Og mange se ham i min frailty
Mange prise ham for hva jeg ville være.


Så hvis bare for det og ikke mer
Det ville være ingen sjanse til å stadig gå
Det er fint av meg så lenge som min
Et liv der de se Gud i det
Med armene vet de de har en venn i,
Jeg tror det er verdt det.


Kan 21,2000

No comments:

Post a Comment