Wednesday, January 11, 2012

Fortsatt

hjertet mitt går tapt skrikene synge melodier som gjør meg syk.. verden er bare full av goodbyes, har glemt hvordan å gråte, falt som en dårlig stjerne i nattehimmelen...


alene søker etter kjærlighet, alene søker etter contempment... kan ikke skjule pass, hvis jeg hadde en sjanse


Jeg ville stoppe tiden, jeg vil søke for deg og


gjør meg min igjen...


knust glass, knust i stykker... blåst av vind og slått til aske, sliter med å fortsette dette livet


Det er full av tristhet.


i denne mørkt rom, ville jeg sitte og tenker på deg håper vil du tenke på dagens


iam ved siden av deg. en dag syk finne ut hvorfor denne følelsen, vil ikke ende.


ill Kjør fra deg så fort jeg kan, dårlig lukke mine øyne og Skjul, slik at mine tårer woudn't slipp, og vil ikke engang rørt en tomme av mitt kinn, og du ser ikke engang et enkelt glimt av meg...

No comments:

Post a Comment