Tuesday, December 6, 2011

Et sted i nærheten...

Skrev inn rommet
SAT ved sengen alle gjennom natten
Jeg så din daglige kampen
Jeg visste knapt
Smertene var nesten mer enn jeg kan bære
Men fortsatt jeg høre din siste ord til meg...


Himmelen er et sted i nærheten
Så jeg vil ikke være så langt unna
Og hvis du prøve og ser for meg
Kanskje vil du finne meg en dag
Himmelen er et sted i nærheten
Så er det ikke nødvendig å si farvel
Jeg wanna anmode du ikke å gråte
Jeg skal alltid ved din side


Du bleknet bare unna
Spre dine vinger du har fløyet
Bort til noe som er ukjent
Skulle ønske jeg kunne bringe deg tilbake
Du er alltid på mitt sinn
Om å rive meg fra hverandre
du har en spesiell plass i mitt hjerte
Alltid...


Og selv om jeg går for å sove,
Jeg kan fortsatt høre stemmen din
Og disse ordene jeg aldri vil glemme...

No comments:

Post a Comment