Wednesday, December 28, 2011

Veiskille

en gang i livet vårt, vi har en sjanse til å møte noen...


Hvis du er heldig fikk nok vi en sjanse til å knowthen...


En Hei og sistnevnte på farvel... I vår reise vi helt treffe alle slags ansikter i den


ville Gud har gjort, noen av dem er glemt.


Noen forblir på hjertet forever... og når våre spesielle noen kom han la så fort... Men det han kommer tilbake...


så vi får forvirret. Hva vil du gjøre? Tidligere eller i dag?


Du liker dem begge... men gatene


forblir taus med ingen bil, ingen hus...


dusinvis av mennesker gå hver nå og da...


inkludert meg jeg går og møte deg og du smiler...


Neste dag jeg kan ikke sove...


Jeg så du ser på meg, men stille...


og det er ingenting jeg kan gjøre i denne måten gate vi eier...


Jeg vil fortsette å passere, og vent til våre veier vil krysse og har en sjanse til å si hei igjen!


SAML

No comments:

Post a Comment