Friday, December 23, 2011

Sammen mitt liv reise

Sammen mitt liv reise...
Jeg møtte og kjente personer på forskjellige steder, farge og religion.


Sammen mitt liv reise...
Det kom og gikk på min måte, noen folk som lovet å bo.


Sammen mitt liv reise...
Jeg stoppet og visste dem for en dag. Håpet på en vakker vennskap framover langs vår måte.


Sammen mitt liv reise...
Jeg oppdaget min sanne selvbilde gjennom dem, og innså essensen av liv tilbrakte med bønner.


Sammen mitt liv reise...
En regnbue av vennskap fylt min sky, av lojalitet og genuineness forankret fra dypt inni.


Sammen mitt liv reise...
Jeg mistet min vei hjem feil bane jeg er ledende.
Likevel, de guidet og oppmuntret meg til å gå videre og fortsette å leve.


I denne meget stor verden kan bare acclaim noen som har vært heroines og gudinnene,
sammen mitt liv reise...



Dette var diktet skrev jeg inspirert av min bestfriends (KRANJ). Vi har vært "best" vennene noensinne for nesten ti år nå, hvor fantastisk! vi finne neppe virkelige venner disse dager, så ta godt vare på dem fordi de er en i en million!

No comments:

Post a Comment