Sunday, December 25, 2011

Har du vært elsket Enuf?

Har du vært elsket nok?
Jeg har ikke.
' Antar det var ikke kjærligheten
nok for meg.
Eller få tok bare seg tid
Hvis i det hele tatt… å vare.


Gjett jeg ville ha mer
Gjett jeg ønsker alt
Og ingen er villig til å gi
så mye
I denne verden som er blitt for liten.



De har gitt en halv,
et praktisk halvt
Men jeg ønsker ikke at.
Jeg vil heller ha ikke
Enn har at praktisk kjærlighet
Som virkelig er ikke elsker
Hvis du gjør det tror...?


Har du vært elsket nok?
Har du vært loved… i det hele tatt?
Jeg tror jeg var,
Noen ganger tilbake ved noen holder av
Jeg savnet bare
fordi mine øyne holde
se over
Tenkte jeg kunne bruke mer
Når mindre var alle...


Jeg ble tilbudt for.


Og jeg nektet alt.



Skrevet:
19. September 2002

No comments:

Post a Comment