Friday, December 9, 2011

Poet til hans førstefødte

Til slutt fant jeg damen
Hvem ville være din mor og fairy


Heldig du for
Hun er alle hvem jeg noensinne ønsker på


Din mor og jeg
Har vært venner måte før
Vi begynte å elske hverandre


Eller skal jeg si,
I våre hjerter har vi vært kjærlig hverandre
Lenge før vi besluttet å være sammen


Du kan ha kommet sent i foreldrene dine liv
Men det er svært grunnen du er spesiell
Ikke bare for oss, men også til alle mennesker
Hvem bryr seg om oss


Jeg lover deg som
Hva skjer
Vi vil gi deg alt
Du trenger


Jeg er sikker på også
Moren din vil elske du
Så mye som hun elsker meg og som elsker jeg deg


Bare love meg to ting:
Etter hvert som du vokser
Elsker å lære, lese og skrive —
For dette er nøkkelen til
Forstå verden og
Å godta dine naboer for hva og hvem de er


Og viktigst
Kjærlighet og respekt din mor
Så mye som jeg respekterer og elsker henne



-12: 55 p.m., onsdag 27 oktober 2004;
Surrey, British Columbia, Canada
Mens du lytter til "Vet de er det jul?" av bandet Aid
(Christmas enkel; 1984, Columbia / Mercury Records)


© 2004 alv ideer

No comments:

Post a Comment