Saturday, December 24, 2011

"janette Salcedo"

VELSIGNE MIN VENN


Herre, kan du gjøre meg en favorisere Vennligst
Vil du være mindre en venn for meg?
Jeg vet ikke hvor hun er nå
Hva hun gjør eller hvor hun har vært
Men velsigne henne spesielt dette øyeblikk
Hun kan bli som trenger det mest denne gangen.


Jeg er sikker savne henne når jeg føler meg alene
Dager bare aldri og når jeg med henne
Jeg husker en drink i den siste Hvis
Armene er så trøstende som hennes
Og når jeg ser henne i gamle dager
Jeg ser en skygge av din ansikt...



Herre, vennligst se etter mine venner velferd
Uansett hvor hun er nå i dag
Din øm, kjærlig omsorg kanskje omslutter henne
Og din favør på hennes opphold
Selv om jeg ikke kan være med henne, gamle behage…
Være armene ville varme henne for meg, for alltid.



25. Juni 2001

No comments:

Post a Comment