Thursday, December 22, 2011

Fortsatt tenker på deg

Jeg lytter til min lærer
Når jeg tenker på deg...
Jeg vet ikke hvordan, jeg vet ikke hvorfor??
Men hvorfor er du fortsatt i mitt sinn...


Kanskje din så dumt å la meg gå bort...
Men jeg er den mest dum å fortelle at jeg ikke elsker deg lenger
Jeg vet ikke hvorfor jeg fortsatt håper at en dag du vil være tilbake i armene mine på nytt...
Som en dag du vil tilbake i vår måte og skal fortelle meg at "du elsker meg"...


Hvorfor ville jeg fortsatt elsker deg?
Selv om du ødelegge mitt hjerte?
Selv om du ikke elsker meg lenger?
Og selv om du ikke perfekt fyren for meg?


Hvis noensinne hadde vi hadde sjansen sammen...
Jeg vil være glad for å være jenta igjen...
Men jeg håper dette vil være bedre føre jeg ikke ønsker å være verste.
Jeg vet dypt i hjertet mitt at min kjærlighet for deg vil være "FOREVER"

No comments:

Post a Comment