Monday, December 5, 2011

Vet du hvordan det føles å være bak gardin?

Vet du hvordan det føles?
Hvis du vil se noen du kjære
Stol på meg er det ingen spenningen
En tilskuer er alt du noensinne kan være, frykter jeg


Det er som en film, ser du
Der "jeg kan se du men du kan ikke se meg"
Du kommer og prøve å røre
Likevel er det som det er ekstremt mye


Vet du hvordan det føles?
Hvis du vil ha din kjære øyne se gjennom du
Jeg vil si det bluntly: det dreper
Vite at du vil aldri bli en del av visningen


Det er som om du er noe annet enn luft
Du finnes, men ingen bryr seg
Du prøver å være minst en tåke
Men det ikke vil fungere, oppmerksomhet kan ikke hogged


Vet du hvordan det føles?
Du elsker noen fra afar
Øyeblikk av glances du smertelig stjele
Ditt hjerte som er full av kjærlighet, men med et arr


Vet du hvordan det føles?
Pine for noe har du aldri
Å tro på noe uvirkelig
Å prøve å gjøre følelse i noe som er så sint


Vel... ja
Så mye om bare du visste
Hver dag jeg har lenge for deg
Jeg vet det høres absurd
Men jeg lover deg det er sant


Så nå sier jeg til deg
Uansett hvor du er; Uansett hva du gjør
Alltid huske på; Jeg vil alltid være der for deg


Om du lykkes eller mislykkes
Gjennom mistet og få
Jeg vil alltid elske du
Selv bak gardin

No comments:

Post a Comment