Friday, December 30, 2011

Når jeg elsker

Når jeg elsker, og min kjærlighet ville si til meg "Jeg elsker deg" til meg, jeg vil ikke si de forutsigbare - nesten perfunctory-svar "Jeg elsker deg, også". Hva jeg vil si er,


"Jeg vet."


I varierende grad av tone, måte, intensitet og kritiske. Jeg tror sier "Jeg vet." Får mer meningsfulle fordi det utleder som "Ja, jeg innser hvor mye du elsker. Ja, jeg setter pris på at du elsker meg. Jeg setter pris på følelse, din sweetness og hva det betyr for meg."


"Jeg vet."


Wow! Hva et luksuriøst privilegium.


Når jeg sier "Jeg elsker deg" naman til henne, vil ikke jeg forvente en "for" del også. Y'see, den nederlagene formålet med kjerne kjernen av kjærlighet, som er selflessness. Du si "Jeg elsker deg" ut av overflod av ditt hjerte. Hvis du sier det eke ut et svar fra din kjære fondly, blir det en "I, meg, min" problemet. Kjærlighet er uselvisk. Det ikke forvente å bli betalt tilbake. Eller venter på et svar. Det thrives i å gi, og gir seg bort. Det er belønning i seg selv.


Så når den jeg elsker ville fortelle meg,
"Jeg elsker deg, hon…" Jeg vil si:
"Jeg vet." (chirpy tone)
"Jeg vet." (med bred-eyed kausjonist)
"Jeg vet." (whispering, sleepily)
"Jeg vet." (hoftene, øyenbrynene og alle)
"Jeg vet." (bortskjemt brattily)
"Jeg vet." (lei men appreciatively)
"Jeg vet." (med en smirk og et wink)
"Jeg vet." (Som, Hah! Jeg har du foever!)
"Jeg vet!" (victoriously)
"Jeg vet." (gjennom tårer, etter, eller under et dårlig tidspunkt)
"Jeg vet." (selvtilfreds, selvtilfreds, så sikker på ingenting annet)
"Jeg vet." (possessive og lidenskapelig)
"Jeg vet." (som en glødende bønn)
"Jeg vet." (som det er F O R E V E R...)

No comments:

Post a Comment