Tuesday, December 20, 2011

Så naturlig

Det er naturlig


Det første inntrykket jeg hadde for deg første gang vi møtte var så bevisstløs
I takt med mitt hjerte var at tiden intuitivt; Jeg trodde jeg skal dette hektet opp
Den merkelige følelsen var svært spontan; Jeg fikk å forstå den mystiske personligheten
Jeg er i kjærlighet og engstelig for å finne ut vil du godkjenne meg eller jeg kan bli dumpet
Jeg kan ikke synes å innse hvorfor? Hvorfor er så spesiell? Sannsynligvis er det medfødt
Mine tanker var upretensiøs, dens virkelig oppriktige, og jeg forventer at resultat ville være verdig
For jeg vil vinne ditt hjerte, og jeg vil ha deg nær meg
Og hvordan kan jeg hjelpe det? Du er ikke vanskelig å bli elsket
Og følelsen var så natur... du er så natur...
Ikke en fake… ikke mock… ikke engang en clone… som det er bare at jeg liker du for hvem du er...
Du er hver detalj... du er hver funksjon og hver ting om deg...
Du er bare for godt til å være sant... det er derfor jeg kind'a skeptisk hvis du vil være villig til å godta meg…. Men jeg er glad for hva vi har akkurat nå. Og jeg tror jeg vil bare gå som dette…


Du er så natur...

No comments:

Post a Comment