Thursday, December 1, 2011

Saccharine seksten

Jeg satte meg ned på gulvet;
mine lår mot brystet,
min hake hviler på mine knær
min lavere leppe bite den øvre
fingrene krysset mot hverandre...


Jeg sukket, rullet mine øyne, og begynte å lure på.


im allerede seksten, men det er fortsatt så hardt for å holde tilbake mine tårer.


im nå seksten ennå min verden er fortsatt enveloped med dum frykt.


jeg fremdeles se på stjernene og spør hvis de glitre,
og selv se etter en bue av farge når regn teems.


jeg nyte dum fornøyelser som for andre synes grunne
og drukner meg selv i slike uendelige drømme om å ha slike fantastiske destinasjoner.


im nå seksten...


er disse tankene verdig tid?


de fortjener å være velkommen hver gang de prøver å besøke min sjel?


Jeg fortjener slike fantasier som utvilsomt kunne bli brakt til liv, ennå ikke til mine?


er shallowness en synd?
Jeg er ikke skyldig.


er lystighet en feil?
Jeg har ingen angrer.


Å være en gutt
ikke å være dum.


Dette er meg opprettet for å dele virkeligheten med optimisme;
pustet med fryd som levetid
og de største prestasjonene
Jeg er mer enn stolt å dele


er upshots av min lettsindighet
fruktene av umatchede sweetness forårsaket av like herlig røtter, min helhet. ^_^

No comments:

Post a Comment